desir3.jun.pl Strona Główna
ZalogujRejestracjaSzukajZaloguj się, by sprawdzić wiadomościGrupyStatystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
teoche o expertise buildach i walce
Autor Wiadomość
KageBushin 



KGKage

Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 88
Skąd: Lubań
  Wysłany: 2009-03-04, 18:29   teoche o expertise buildach i walce  

Lecimy(znudzilo mi sie jedziemy :-P )

na poczatek zrobie mala liste co bedzie w moim poradniku:

0.wstep zeby bylo wam latwiej szukac konkretnych rzecz za pomoca ctrl+f->(KG1)
1.GUNNER(czyli co to jest i z czym to sie je[rozdawanie statsow-buildy]) (KG2a)
a)Sharpshooter- opis+rozdawanie expertise pts (KG2b)
b)Magic bullet-opis+rozdawanie expertise pts (KG2c)
2.MAG (KG3a)
a)Curse of the Wreched (KG3b)
b)Enhancement (KG3c)
3.WARRIOR (KG4a)
a)demolition dash (KG4b)
3.5.HYBRYDA(spellsword) (KG4c)
4.system walki (KG5a)
a)styl walki wariora (KG5w)
b)demony jakie powinien uzywac warior (KG5w2)
c)styl walki gunnera (KG5g)
d)styl walki maga (KG5m)
e)Demony jakie powinien uzywac mag i gunner (KG5d)
f)czytanie mysli wroga (KG6a)
g)Łancuchy atakow (KG7a)
4.5.PRZEMYSLENIA (KG7b)
5.CREDITS (KG7c)

0.ogolnie hi wszystkim czytelnikom :mrgreen: w tym (tak prawie mozna by bylo to nazwac) poradniku przeleje swoje przmyslenia na temat postaci w grze oraz styl gry nimi
co powinno sie nimi robic a czego unikac.. Odrazu ostrzegam ze pewnie wiele osob sie ze mna ni zgodzi i nie jest to 100% idealny poradnik jak robic build postaci to sa Tylko i wylacznie moje przemyslenia(i male doswiadczenie jako ze mam z 10 kont i troche tych postaci mialem i kazda wbilem az(a raczej tylko)do 20 lvla, nie czyni mnie to pro w zaden sposob ale moge dac pare wskazowek na podstawie tego)
Pozatym ten poradnik zwraca uwage na wazna rzecz , a mianowicie na ilosc expertise i jego zagospodarowanie ,nad czym musimy(a przynajmniej powinismy) sie zastanowic juz przy tworzeniu postaci, aby w trakcie gry(ok.30-40lvl) nie doszli do wniosku ze rodalismy punkty na rzeczy bez ktorych moglibysmy sie obejsc

no to jedz......aa po prostu zaczynamy:

1. gunner (KG2a)
gunner to taki ludekco chodzi z czyms takim metalowym co robi dziory w glowach
jego zaleta jest srednio-duży zasieg polega na statach ( kolejno wedlug waznosci)
speed-dmg kazdego gunnera
luck-wiele rzeczy ale w walce daje wiecej szans na criticalle
vit-nie az tak istotny(mozna powiedziec ze na rowni z int)daje wiecej hp i defa
int-daje wiecej mp przydatne dla M.bullet i dla Sharpshoota(zwlaszcza na rapid),daje tez M.def
(NIE DAJEMY DO STR NIGDY ZADNYCH PUNKTOW KIEDY IDZIEMY NA GUNNERA)

Gunner full speed(czyli tylko daje w speed punkty)
najwyzszy dmg jesli idziesz na sharpa i bardzo duzy jesli idziesz na m bullet
taki gunner moze grac solo jak i w party
Solo korzystajac z demona do oslony przed atakami i wykanczajac wroga z daleka
taka postac wymaga refleksu(wiecej o tym w dziale "walka na odleglosc")
a jesli zdecydujemy sie dac 10-20 lucka nasza postac zacznie zadawac czesciej criticalle(150% dmga)pozatym bedzie dostawal czesciej ciekawe itemy z demonow i skrzynek ze skarbami

Gunnner balance
mniejszy dmg niz w przypadku full speed jednak lepsze dla osob gubiacych sie w walkach z duzym teamem przeciwko armi demonow
polega na rownowadze w int vit i luck(10 okolo)
postac z takimi statsami wciaz ma wysoki dmg i czesto wali criticale
nie warto dawac wiecej niz 8lub10(nie dawajcie 9 boweim tylko pelne liczly daja jakies efekty) do statsow (wyjatek stanowi luck ktory warto wbic do 20)
mozna dac tez 8lub10 mag( i wiecej) jesli postanwaiasz isc w magic bullet(o tym dalej)
nie warto wyjsc pozaprog 8-10 statsow jako gunner gdyz spowoduje to mniejsza ilosc speed na koncu

rozroznie 2 typy gunnera na podstawie chainow:(KG2b)

Sharpshooter
guunner polegajacy glownie na speed i waleniu dmga
sharp chain wymaga
2 klassy w shot(40% tego expertisa wplywa na rozwoj tego chaina)
2 w demonolgy(40%)
1 g know(20%)
---------------------------
5000 pts na odblokowanie chaina

na maksie shota mamy 1.2 klassy chaina(tak bylo wczesniej ale teraz mamy 9 klass shota wiec daje on nam az 3,6klassy chaina....2.8 jesli odejmiemy 2 klassy na odblokowanie), na maksie g know mamy 1,6 klassy chaina
co daje 2.8(minus 1 klasse startowa)(4.4 wedlug nowych zasad) chaina co oznacza ze 1,4 ( teraz tylko 0.6)chaina musicie zdobyc z demonology(1,5 klassy wiecej pomijajac poczatkowe 2 klassy wymagane do odblokowania chaina co daje ze demonolgy musi byc na 3,5 klassy na koncu by wymaksymalizowac sharpa)
podliczajac expertisa potrzebujecie:
5000pts expertisa na shota(teraz 9000)
9000pts na expertisa g know
3500pts na demonology
------------------------------
w sumie 17500pts na tego chaina(6 klass)

No fajnie ale co to jest ten caly sharpshooter??
Sharp(tak go nazywam w skrocie) jest to chain ktory daje bonusa w dmg +30% dla wybranej rodziny demonow z duza iloscia speed daje to duzy dmg
jednak jest to miecz obusieczny(lub rurka PCV ktora przez przypadek walnies sie w jaja[ouch!!])gdyz nie tylko ty zadajesz wiekszy dmg wybranej rodzinie demonow ale i oni tobie

Magic Bullet(KG2c)
czyli polaczenie maga z gunnerem(w pewnym sensie)
taki gunner ma wiekszy zasieg od sharpa czy zwykleg gunna(prawie 2 razy)
skille z tego chaina powoduja zle statusy jak trucizna, mute czy charm
obnizaja statystyki melle atakow oraz(co najwazniejsze) dodaja zywioly lodu ognia elektrycznosci i wiatru do strzalu(co powoduje DUZY DMG)
dla tej postaci statsy wygladaja bardza podobnie jak w przypadku sharpa jednak
warto wbic statsa mag do 8 lub 10(co ni kosztuje zbyt wiele punktow atribute)
gdyz dmg zywiolowych skilli jak scortching bullet czy podstawowy squalling bullet hole
so oparte rowniez na magii wiec pare punktow w mag nie zaszkodzi a troszke zwiekszy dmg(mozna tez isc w hybryde i dawac w mag 1/2 tego co w speed..jednak dalej skupimay sie na speed)
Magic bullet jest oparty o:

shot 30% 2 klassy by odblokowac chaina
magic controll 20% 1 klasse by odblokowac
gun knowledge 40% 1 klasse by odblokowac
curse magic 10% 2 klassy by odblokowac

(Magic controll mozemy uzyskac w ten sam sposob jak opisany przezemnie quest na occultism w poradniku do tarot fuzji tylko ze zamiast 30 souls shardow zdobywamy 5 makanda stones z celu bronze lub celu silver, kiedy jestesmy w dungu nie naciskamy zadnych przyciskow, a wkoncu dochodzimy do pokoju za plecami jedynego npc w dungu gdzie spawnuje sie omokaine(i ten ze stwor przy odrobinie szczescia dropi 3 makanda stones).)
------------------------------
w sumie 5000pts na odblokowanie

g know daje wam 3,6(3600pts) klasy(minus 400 z 1000 by odblokowac chaina,ten nawias ozancza to samo w przypadku innych expertise) na maksie
shot 1500(-600)na maksie(teraz 2.1 bo shot ma juz 9 klass)
curse magic(o ile chcesz to lvlowac)500(-200)
magic controll 1000(-200)
czyli pomijajac podstawowe wymagania M bullet(czyli 1 klasse) za pomoca shota i g.know
mozesz uzyskac
3200+1100=4300(pamietamy ze zaczynamy z 1klasa M.bullet wiec potrzebuemy 4 klassy by M bullet byl na maxie)
czyli o 300 wiecej niz wymagane

podliczajac:
5000pts shota(WAZNE 9k shota po updajcie czyli nie musimy juz bawic sie w magic controll WAZNE)
9000pts g.know
2000 pts curse magic(biore minimalne wymagania do odblokowania Mbullet jako gunnerzy nie bedziecie potzebowac wiecej)
1000 pts magic controll(to samo co w przypadku curse magic)
-----------------
w sumie 17000pts (jak widzicie o 500 mniej niz sharpshoot a biore tu w przypadku jesli wymaksymalizujecie shot wiec w sumie moze wysjc nawet o 1000 mniej niz w przypadku sharpshoot)
to zostawia wam 10000pts expertisa na dowolne expertisy(mozecie zajac sie jakos produkcja, obrona(guard, counter ,dodge)lub chainami Curse of the Wretched lub enhacment( te 2 ostanie polecam ale o tym puzniej))
warto rowniez sie zastanowic czy nie wydac z 9k lub 7k na gun knowledge
jako ze co klase dostajmy +1 do lng-range(co jes dosc duzo jako ze potrzebuejy 2 punkty speed na 1 lng-range) a na 7 klasie nasz shot staje sie o 20% szybszy co jest Bardzo bardzo przydatne.

2. mag (KG3a)
Mag uzywa magii i kamieni by zadawac dmg nazucac zle lub pozytywne statussy
obnizac podwyzszac statystyki
glowne statsy to:
Magic-wplywa na dmg zaklec oraz na szanse nadania zlego statusu przeciwnikowi(np trucizny).Niektorzy daja tylko w te statystyke tworzac maga NUKERA(czylipostac zadajaca najwieksze obrazenia)
int-drugi najwanziejszy stat dla maga wplywa na ilosc MP(mana points,mind points)
czyli ilosc oraz regeneracje punktow wymaganych do uzycia zaklec
vit-HP i def zawsze sie przyda
luck-tak jak vit moze sie przydac ale nie jset konieczne
(NIE DAJEMY DO STR NIGDY KIEDY IDZEMY NA MAGA)

Mag full mag(NUKER, debuffer, buffer)
mag ktory daje wszystko w mag i ma najwieskzy dmg,ciezko soluje
ale w party daje duza przewage nad przeciwnikami ,najlepiej sie sprawdza w crowd controll
minus to ilosc mp co powoduje ze mag musi uzywac kamieni do zadawania dmga i je duzo ukierkow by uzywac magii(taki mag kieruje sie zasada Raz a dobrze )
daje int na tyle bu muc odpalic najpotezniejsze zaklecie(megido)chociaz raz
ZMIANY!!!teraz d.mag ma 9 KLASS co oznacza ze ma znacznie wiecej zaklec dochodza zaklecia DYNE czyli najpotezniejsze wersje w grze i serii nie online tej gry.....niestety im potezniejsze zaklecie tym dochodza dodatkowe koszty w magnetise a sa one spore)

balance MAG
mag ktory jak w przypadku gonnow zachowuje rownowage w statystykach
ale wciaz koncentruje sie na jednej statystyce (mag)
jednak w odroznieniu od gunna wychodzi poza prog 10 pnktow statsow
int jest na 2 miesjcu tego builda i musi dac tu punktow calkime sporo
reszta to wedlug potrzeb

Expertisy(loj to bedzie dlugo)
kazdmy mag musi/powinien miec na maxa Destruction magic(5000pts)(9000 teraz)
jest to jedyny expertise ktory daje offensywne zdolnosci magowi
on daje wam wladze nad zywiolami
i zaklecia obszarowe(AoE)

Mozna w sumie rozroznic w typy magow wedlug chainow:

Curse of the Wretched(KG3b)
(wazne kazde jednorazowe uzycie jednego z tych skilli wymaga 1 itema ktorego mozna kupic w magic shopie)
ten chain powoduje masowe klatwy juz na 1 klassie uczymy sie poteznego masowego cursa ktory naraz moze spowodowac stone,poison i mute(yay)
im wyzszy jest mag (i luck) tym wieksza szansa na nadanie tych zluch statusow wrogowi)
taki mag jest na wage zlota w party i solo tez duzo zdziala
wymagania:
1 klass destruction magic (10% wplywa na rozwuj chaina)
2 curse magic(50% wow)
1 bless(20%)
1magic controll(20%)
-------------
w sumie daje 5000 pts na odblkowanie
nie bede sumowal punktow w tym dziale gdyz jako mag kazdy z tych expertisow jest warty
lvlowania jako mag(chociaz blessa mozecie zostawic na 1 klasie0
no dobra jednak podlicze :-P :
4000(pomijajac 1000 wymagane do odblkowania) pts destructive magic daje 0,4 klassy chaina(chain ma 4,5klass)
3000(tak samo o 2000 mniej curse magic wymaganeg na wstepie by odblokowac)Curse magic daje 1,5 klasyy wiecej na maksie
7000(-1000 widamo dlaczego) blessa daje 1,4 klassy na maksie
5000(-1000) magic controll daje 1 klaase chaina na maksie
-----------------------------------
19000(bez 5000pkt na odblkowanie)pkt expertisa daje nam 4,3 czyli
o 800 wiecej niz potrzeba
(co i tak oznacca ze trzeba prawie 24000pts expertisa eby miec tego chaina na maksie
co jes bardzo kijowe, jednak nie smucmy sie gdyz wiekszosc magow tylko odblokowuje tego chaina(przypomne ze to 5000pts expertisa) gdyz pierwszys skill daje w sumie najlepsze efekty)tak samo jak w przypadku guna reszte pnktow radze do uzycia w produkcj lub kontry(counter)

Enhcament(KG3c)
czyli odwrotnie niz w przypadku klatw ten chain powoduje pozytywne statusy waszej paczki(teama,party) mamy masowe leczenia i buffy(podwyzszacze statystyk) jednak tak jak w przypadku curse of the wretched potrebne sa itemy do jednorazowego uzycia jednego skilla z tego chaina
wymagania :
2 klasy curative magic (30% wplywa na chaina)
2 k support magic (40% wplywa na chaina)
1 k bless (30%)
------------
5k(k--kilo--1000pkt) na odblokowanie

teraz ile chaina daja na maksie expertisy(chain ma 5 klass na maksie[minus 1c(1k expertisa) na wstepie po odblokowaniu])
3k(minus 2k wymagane na odblokowanie)curative magic daje 0,9 klassy chaina
3k(minus 2k) support magic daje 1,2 klassy chaina
7k(minus 1k) blessa daje 2,1 klassy
----------------------
13k expertise pts co daje 4,2 klassy w sumie, a to z koleji daje 200 powyzej maxa chaina

Bede taki dobry i podlicze wam ile trza expertise pts na 2 klasse gdyz
wielu magow postanawia zdobyc tylko skilla pulse of assault(ktory podwaja dmg calej druzynie na 30 sekund)
sa to podliczenia w taki sposob by zuzyc jak najmniej expertise pts
musicie wbic support magic na 3,5 klassy(-1k na odblokowanie)(support magic dlatego ze on najbardziej wplywa na tego chaina)

sumujac
gdyz magowie lubia sie hybrydowac przedstawie ile expertisa trza miec na 2 chainy
curse of wretched(1 klasse) i enhcanment(2 klassy) w taki sposub by zuzyc najmniej expertisa

w przypadku curse of wretched musimy zuzyc 5k expertisa na odblokowanie i nie da sie tego obnizyc w zaden sposob
jednak w przypadku enhacmen zyskujemy na starcie o 1k mniej.Dlaczego
gdzyz expertise bless jst wymagany w obu chainach do odblokowania
teraa zostaje nam wbicie 1 klassy enhacment co robimy w wymieniony przezemnie wczesniej sposob wbijajac suport magic na 3,5 klassę(czyli o 2,5k wiecej niz wymagane 1k na odblkowanie)
sumujemy

5k za curse of wretched odblokowanie
4k za odblokowanie enhacmen
2,5k na wbicie enhcanment
---------------------------
11,5k expertisa na posiadanie obu chainow na optymalnych poziomach
dodajmy jescze 4 k za destructive magic(pominalem 1k wiadmo dla czego)
(teraz plus 8k)
co daje 15,5k(19,5k) co daje nam jescze 11,5k(7,5k teraz) expertisa do zagospodarowania na inne expertisy
co znowu daje duze pole do popisu(radze wbicie counter do 1 klassy aby pozyskac bindujacego countera, stun dodge tez moze sie przydac)

3. Warrior uff dojechalismy(KG4a)
Warrior wali z bliska za pomoca mieczow dzidz palek nozy toporow itd
str-wplywa na sile ataku najwazniejszy stat dla warka
vit-def i hp potrzebne bardzo bo wark wszystko na siebie przyjmuje a jego skille kosztuje hp zamiast mp(wiekszosc przynajmniej)
int-mp ktorego troszke potrzebuje jesli zdecydujesz sie isc w demolition rush chain
luck-bardzo bardzo opcjonalne(mowilem juz ze ten stat jest opcjonalny??), tak jak w innych przypadkach przydaje sie do criticalli i innych bajerow

a teraz buildy :

Full str war
czyli warek co idzie silnie w str (Albo calkowicie)
jesli umiesz walczyc warkiem w taki sposob by nie oberwac nawet raz, to jest to build dla ciebie, charakteryzuje sie duza sila ataku
(ale jesli dasz troszke w vit to raczej nie pozalujesz)

balance warrior
aaa...eeeee....to samo co powyzej tylko ze na bank dajesz w vit i nie tylko troszke
Badzmy szczerzy warrior na dobra sprawe wymaga tylko siły(str) i zycia(vit)
reszta t juz zbroja, bron , i zdolnosc czytania ruchow przeciwnika

podzia...a no przecie warrior ma tylko jednego chaina(well duhh)

Demolition Dash(czasami nazywam Demolition rush)(KG4b)
demolition rush to odpowiedz wariorow(juz nie, to jest tylko dla MAGOW jako ze dd jest oparty na 100%mag i 50% str) na magic bullet gunnerow
chociaz nie ma skillow ktore powoduja zle statusy to jednak te skille zadaj duzy dmg(jesli demon nie jest odporny na wszystkie 4 zywioly) i maja liniowe AeO(choc bardzo male i wymaga to duzej sprawnosci by je wykorystac)

wymagania:
1c w rush(30%)
1c w destruction rush(30%)
1c w magic controll (40%)
-------------
3 k na odblokowanie

teraz ile daja dane expertisy chaina na maksie
4k(minus 1k za odblokowanie) rusha daje 1,2 klassy
4k(wiadomo dlaczego 4 k a nie 5 a jesli nie czytajcie od poczatku prosze)destruction magic daje rowniez 1,2k
7k magic controll daje 2,8 klassy
------------
w sumie 15k expertise pts co daje plus 5,2 klas
a wymagamy tylko 4 klassy po odblokowaniu co powoduje ze maksujac wszystko uzyskujemy 1,2klassy wicej(ale ze jestesmy warriorem to nie potrzebujemy destruction magic wiec maksymalizujac rusha i dobijajac magic controll do 8 klassy, co i tak jest ciezkie, uzyskamy pelnego demolition rush. czy warto wbijac magic controll zamiast destruction magic? mysle ze tak gdyz magic controll najprawdopodobniej obniza koszt mp demolition rusha)

robiac w wymieniony przed sekunda sposub stracimy najmniej expertise pts co po wyliczeniu zabierze nam
14 k expertisa przy czym nasz rush zwykly jak i demolition bedzie juz na maksie
co zostawia nam 13k na dowolne rozplanowanie(radzilbym wymaksowania ataku (5k
expertisa), wbiciu counter i guard do 1 klassy(2k expertisa w sumie)
i zastanowic sie czy nie wbic wepon knowledge do 7 klassy(tak jak w przypadku gun knowledge dostajmy +1 do cls range co klasse a na 7 klasie nasze guardy i countery sa o 20% szybsze)

(WAZNE warior mozxe byc znacznie potezniejszy kiedy wprowadza mu wszystkie skille narazie powprowadzali do 7 klassy skille ...pozniej warior bedzie mogl uzywac zywilowych spinow (tak na dobra sprawe force spina juz mozecie opanowac) co spowoduje ze warrior bedzie mial znacznie wieksza wartosc na polu bitwy ...moze nawet przegonic gunnera jako ze bedzie mial dosc tanie i dobre aoe....chociaz nie ma zadnago wysysajacego HP spina jak demony co spowoduje ze zbyt duzo ich naraz nie uzyje hyba ze ma dobre hp itemy lub demona z dia(roznymi wersjami ..najlepiej mediarahan lub diarahan)

3.5.czyli HYBRYDA (spellsword) (KG4c)

ten build skupia sie na mag i str(gdzie str powinien byc 1/2 tego co mag)
jest to glownie mag z odrobina warka, co moze miec lepsze rezultaty w dmg niz zwykly mag
glownym skillem takiego maga jest Demolition dash(zwlaszcza ze jest oparty glownie na magi i w odroznieniu od dem.mag nie wymaga magnetise ale dd nie jest tak potezny jak zaklecia dyne dm) i DM,aby wymaksowac dd wbijamy dm i magic controll jak najwyzej sie da
jesli chodzi o demony to doradzam tanka melle

to tyle z opisow buildow i rozplanowywania expertisa dla kazdej postaci, idziemy do nastepnego punktu....

4. czyli troche o walce (KG5a)
walka w magaten wyglada jak najzwyklejsza gra w kamien papier nozyce jednak w grze mamy wiecej niz 3 czynniki albowiem istnieje wiele zywiolow i akcji i czasami istnieje wiecej niz jedna kontrakcjia.Wczasie walki staramy zawsze walic w slaby punkt demona(A Zawsze jakis maja, objawia sie czerwonym napisem nad glowa demona WEAKNESS) w ten sposob demon prestanie na setna sekundy ataku co pozwala na kolejny atak, jesli natomiast walniemy z czegos na co demon jest odporny(objawia sie to niebieskim znaczkiem PROTECTION),to biada nam
nie tylko ze to my jestesmy spowolnieni to jescze demon mogl zaabsorbowac nasz atak lub go odbic w nas, lub najzwyczajnie go neguje(niektore konkretne demony maja takie zdolnosci), wiec kolejnym kluczem do sukcessu jest znajomosc swojego przeciwnika
macie tutaj linka do angileskiej strony gdzie mozescie poznac slabe i mocne strony demonow--->LINK
W kolejnych punktach na przykladzie opisze jak nie dac sie przeciwnikowi.

teraz troszke o stylu wariorka(KG5w)
Warior to najtrudniejsza postac do opanowania ze wgledu na to ze wali z bliskiego dystansu, ale za to ma najwieksze pole do manwru za pomoca roznych kontrakcji
jego ataki sa szybkie i mocne
wojownik musi idealnie wyczytywac przeciwnika
do uzycia ma:

rusha(ladowanie siy i ponowne uzycie by wykonas wslizg przez demona i zadanie mu dmga po zadaniu dmga mozemy wykonac kolejna akcje,ale mamy tylko niecala sekunde na to)
i atak(atakuje 3 razy zedu, mniej jesli jest kolejnym krokiem w kombie,)
do odpychania wrogow na duza odleglosc ma

spina(kreci sie dokoloa wlasnej osi i atakuje wszystkie demony w bliskiej odleglosci i odpycha je na duza odleglosc, hyba ze znajduje sie jakas zapora jak sciana na ten przyklad, maly dmg )

do blokowania atakow ma

guard(powoduje zmniejszenia bardzo obrazen zadanego ciosu i powoduje ze przeciwnik powolnie regeneruje sie do nastepnego ataku , inacej masz 2 sekundy na kontre, ktora jest najczesciej normalnya atak by odepczac demona dalej,dzial przeciwko spinom i atakom, nie dziala przeciwko rushom, magi, shotom)

i counter (czeka na atak i neguje go zadajac potezny zamach ktory rani i odbija demona
,atak jest zywiolu almighty, moze odbijac rushy i ataki, nie dziala na spiny magie i shoty)
do blokowania strzalow i magi ma
dodge(czyli unik, neguje shoty, rapidy i magie)
i specificzny stun guard(tak samo jak guard ale blokuje shot magie i rapidy i wywoluje stun)

kozystajac z mieszanki tych zdolnosci warior, mag i gunner moze szybko reagowac w walce

warior(co moze mu sie przydac)
warior dodatkowo powinien odblokowac support magic lub curative magic aby mugl sie leczyc i buffowac
moze tez ewentualnie sprubowac zdobyc Curse of the Wretched zeby sobie pomuc w walce
z duza grupa demonow(i zyskac zdolnosc nazucania zlych statsow, oczywiscie nie moge powiedzec czy to dobry pomysl gdyz jak mowilem ze szanse na nazucanie zlych statsow zaley od luck i mag, a statsa mag wark nie ma) lub Enhancement zeby sie wzmocnic(ale na to moze juz expertise nie styknac)

Demony dla warka(KG5w2)
Warior jako ze uzywa duzo skillow ktore pochlaniaja hp powinien miec demona z leczniem
oraz buffami do ataku powinien uzywac shot lub magi, przywracanie do zycia tez sie zawsze przyda

Gunner (KG5g)
atakuje z bezpiecznej odleglosci
uzywa do ataku
shota-na wiekszosc reakcji wroga, gdy wrog podejdzie zbyt blisko moze zareagowac
usywajac

rapid(strzela pare razy naraz slabiej niz shot ale z krotka przerwa miedzy kolejnymi strzalami(minimalnie 3 razy z rzedu uzywajac podstawowego rapida)uzywamy go naciskajac szybko pare razy klawisz skrotu)

lub counter(opisany w przypadku wariora)
jesli demon uzywa magi powinien reagowac uzywajc shot (najlepiej magic bullet z wiekszego dystansu) lub uzyc

dodge jesli wie ze nie zdozy zaladowac shota,

moze uzywac rapida jak wark spina do odpychania paru demonow ktore sa blisko
ale taki manewr wymaga idealnego refleksu i panowania nad myszka

i tak jak w przypadku maga, pomysłem jest zdobycie Enhancement lub Curse of the Wretched

Mag(KG5m)
tak jak gunner atakuje z odleglosci( uzywa tego samemgo systemu walki i obronny co on
jednak zamiast shot uzywa magi i nie uzywa rapida ale moze uzyc ataku, spina, guarda, counter w przypadku gdy wrog podejdzie za blisko) tak jak gunner jednak tylko (lub az) z zywiolow
jego zasiego jes niestety mniejszy wiec mozna by go nazwac blisko-srednim zasiegiem
jednak mag w porownaniu do gunna ma AeO a jesli wie jaka slabosc maja demony to szybko moze zamienic slabosc w sile, pozatym jesli poszliscie w sugerowane przezemnie chainy Enhancement i Curse of the Wretched taki mag prawie zawsze znajdzie wyjscie z sytuacji(a i przez klan bedzie rozchwytywany :mrgreen: )
najwiekszym atutem maga jest jego ostatnie obszarowe zaklecie Megidoloan masowe zaklecie AoE typu almighty(czyli zywiolu na ktore wszystkie demony i plajerzy nie maja odpornosci),niestety minusem jest to ze kosztuje z 50 mp i na jego ponowne uzycie trzeba szczekac 2 minuty :-/

Demony dla gunna i maga(KG5d)
Powinny byc typu melle(czyli takie co atakuja z bliska)
by mugl szybko interweniowac kiedy zle dmony leja jego pana.
demon ten powinien miec przynajmniej jednego spina(posiadanie przez dmona spinow:
hellfire, absolute zero , discharge, sonic boom powoduje ze demon sam w sobie staje sie poteznym napastnikiem) by odpychac wrogow na dystans od swojego pana(czyli ciebie), dobrze by bylo gdyby umial tez nazucac buffy a w szczegolnosci te na zwikeszenie ataku magicznego lub fizycznego
powinien tez miec duzy poziom hp by moc przetrzymac ataki wrogow i miec za co uzywac spinow
rowniez wskrzeszanie mialo by swoj uzytek dla slabych w obronie panow :oops:


, teraz opisze w jaki sposob mozemy przeczytac akcje/zamiary przeciwnika i jak na nie reagowac(KG6a)
-demon patrzy sie na ciebie i sledzi towj ruch stajac w miejscu-->oznacza to ze demon zaczyna byc aggro.
jesli szybko nie usuniesz mu sie z pola widzenia zatakuje zacznie atak:
-ladowac na rusha(swicei sie na rozowo), w tym momencie mozesz zrobic 2 rzeczy:
1 atak..tak najzwyczajniejszy atak on jest mocniejsze od rusha
2 counter
-jesli zacznie isc w twoim kierunku oznaca ze chce cie zaatakowac z bliska
wtedy mozesz zrobic jedna z tych rzeczy:
1 counter
2 spin
3 guard (albo shot, rapid w przypadku gunna)
-jesli zaswieci sie na bialo oznacza to ze prubuje uzyc rapida wtedy uzywamy dodge blyskawicznie
a jak jestesmy dalej(gdyz rapid ma maly zasieg)to mozessz zastosowac rusha lub shot(jesli jestes gunnerem) lub magia
-gdy bedzie mial czerwona,zolta,niebiska,zielona,biala,czarna aure to znaczy ze uzywa czaru
wtedy tylko dodge ewentualnie stun guard
-jesli demon przestanie sie ruszac to ozancza ze demon szykuje spina na to ty mozesz:
1 guard i podejsc(mozesz chodzic w czasie guard )
2 uzyc magi lub shota(nie uzywaj rapida)
- demon ktory nie rusza sie moze tez byc w stanie dodge lub counter:
w tym momencie najlepiej jest uzyc polaczanego ataku z demonem:
jesli jestes warkiem to kaz demonowi zaatakowac z daleka a ty zaatakujesz z ataku lub poczekasz na akcje demona
jesli jestes gunnem to ty strzelaj a demonowi kaz zaatakowac z bliska
- demon porusza sie bardzo powoli:
uzyj rusha jesli jestes warkiem
uzyj shota jesli jestes gunnem(i magi jesli magiem)
to wszystkie "uklady" z jakimi mozesz sei potkac w czasie walki

Lancuchy atakow:(KG7a)

teraz opisze w jaki sposob warior moze robic lancuchy za pomoca ktorych w walce 1 na jednego niegdy nie otrzyma nawet 1 udezenia(zestawien roznych skilli):

rush-->atack,spin-->counter(jesli wrog atakuje za pomoca rusha, czyli swieci sie na rozowo) lub atak(tak jak w przypadku countera)lub guard(w przypadku guarda musmy miec szybka reakcje i uzyc ataku, spina lub countera by nie dac szansy na ponowny atak przeciwnikowi)--->spin(jako ze juz sie naladowal),w tym momencie mozemy korystac na przemiane z counter, guard+(atack lub spin), spin, demon bedzie odpychany

oczywiscie mozemy zaczac od dowolnej czesci wyzej wymyslonego lancucha skili

kolejny lancuch dla gunna tym razem
shot--->counter--->shot(jesli bedziesz dosc szybki),rapid(po uzyciu musisz wesprzec sie demonem jako ze pozostale mozliwosci sa za wolne lub sie laduja),guard+rapid--->spin twojego demona lub jego atak by odepchac wroga--->i znow shot

i ostatni lancuch dla maga:
zaklecie--->w tej chwili korzystamy z tej samej techniki jak warior i gunner
czyli korzystamy z mieszanki spina,countera ,guarda+(...), i gdzy juz odepczniemy wroga za pomoca spina lub naszego sojuszniczego demona--->znow uzywamy magii

4.5.PRZEMYSLENIA (KG7b)
co warto wiedziec ze jescze sopo zeczy nie jest wprowadzone jak np too ze wszystke expertisy jak atack,rush, destructive magic, shot i tak dalej w tej chwili maja 5 klass na maskie natomiast prawda jest taka ze beda mialy 9 klass wiec ten poradnik moze zdac sie na wyzucenie ,jako ze powstano nowe lepsze strategie buildow i tak dalej....
Przepraszam tez za maly chaos z demolition dash

dzis wprowadzilem pare nowasci jako ze wszedl z updatem co zwieksza maksimum klass z 5 do 9 lub 7(tak jescze nie wprowadzili wszystkiego warek dalej nie ma skilli do 9klassy poza atakiem)

5. Credist(KG7c)
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja JA!!!musze sobie przyznac ze sie napisalem przy tym wiec sobie szczerze pogratuluje
Wam wam wam drodzy czytelnicy ze mieliscie sile przebrnac prze to

KŁONIEC
____________________
Ostatnio zmieniony przez KageBushin 2009-06-08, 18:14, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
REKLAMA



Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 44
  Wysłany: 2009-03-04, 21:56     

Ostatnio zmieniony przez Ag1to3 2009-06-08, 18:14, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
Ag1to3




Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 44
Wysłany: 2009-03-04, 21:56     

KGKage jak zes sie zorpedzil to nikt cie teraz nie zatrzyma :-D goooodd god ^^'
____________________
 
     
IchiaPL 



Masterka ;3

Wiek: 25
Dołączyła: 25 Sty 2009
Posty: 64
Skąd: spod Wawy
Wysłany: 2009-03-05, 16:47     

Kage a jeśli ktoś ma hybrydę (ja Spellsword) to też powinien się stosować do twojej pomocy??
____________________
I am Sweet Cute Little Angel... ;3

-------------------------------------------------------------


 
 
     
KageBushin 



KGKage

Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 88
Skąd: Lubań
Wysłany: 2009-03-05, 18:23     

ciezko mi powiedziec ichia musilabym znac twoje staty i rozmieszczenie expertise
pozatym nie wiem o ktorej z mojej rad mowisz w tej sekundzie
____________________
 
     
IchiaPL 



Masterka ;3

Wiek: 25
Dołączyła: 25 Sty 2009
Posty: 64
Skąd: spod Wawy
Wysłany: 2009-03-05, 21:15     

no właśnie chodzi mi głównie o staty i Exp bo w sumie mam zbalansowane staty jak Warrior i Mag a Expertise mi się strasznie wolno nabija
____________________
I am Sweet Cute Little Angel... ;3

-------------------------------------------------------------


 
 
     
Ag1to3




Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 44
Wysłany: 2009-03-06, 10:55     

jedna rzecz co do expertise ... aby expertise nabijac w miare szybko nalezy skille wykonywac naprzemiennie np. walimy atakiem , potem rush , atak , rush itd ... u maga wymiana skilli magicznych...
____________________
 
     
Serrani 




Dołączyła: 22 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2009-03-08, 23:34     

wielki wielki poradnik niormalnie kage kochany jestes :) masz calusa :*
 
     
KageBushin 



KGKage

Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 88
Skąd: Lubań
Wysłany: 2009-03-17, 13:56     

dzis wprowadzilem nowe 2 dzialu
hybryda(tutaj powinno ci troszke pomuc ichia)
i przemyslenia
sa krutkie ale mowia o tym co najwazniejsze
____________________
 
     
IchiaPL 



Masterka ;3

Wiek: 25
Dołączyła: 25 Sty 2009
Posty: 64
Skąd: spod Wawy
Wysłany: 2009-03-20, 16:37     

Dzięki Kage za info ^^

Będę musiała troszkę staty poprawić i będzie super ;)
____________________
I am Sweet Cute Little Angel... ;3

-------------------------------------------------------------


 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 

 
 
 
 
 
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz

| | | Darmowe fora | Reklama

Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 12