desir3.jun.pl Strona Główna
ZalogujRejestracjaSzukajZaloguj się, by sprawdzić wiadomościGrupyStatystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Router Cerberus P 6381-2(proszę o pomoc w jego konfiguracji)
Autor Wiadomość
Mariusz 

Wysłany: 2009-04-17, 16:32   Router Cerberus P 6381-2(proszę o pomoc w jego konfiguracji)  

Chodzi o pomoc w konfiguracji routera cerberus, gdyż sam sobie nie daję rady. Postępuję według instrukcji jednak to nic nie daje, nie mogę poprawnie skonfigurować routera i połączyć się z internetem. Mieszkam w bloku i mam w mieszkaniu kabel za pomocą którego łączę się z internetem (gdy po raz pierwszy chciałem połączyć się z internetem dzwoniłem do dostawcy i podałem mu adres karty sieciowej i po chwili miałem już dostęp do internetu ). Jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyć krok po kroku jak skonfigurować mój router byłbym bardzo wdzięczny. Uprzedzam, że jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy, więc poradnik dla zielonych by się przydał. Jeśli podałem za mało informacji, to piszcie co mam podać (i ewentualnie, gdzie te informacje mogę znaleźć ). Jeszcze raz z góry dziękuję za pomoc.

Na żadnym forum komputerowym nie mogę znaleźć pomocy, może tutaj ktoś się na tych sprawach zna i mi pomoże.

edit: ok, juz sobie poradzilem, wszystko dziala

REKLAMA 

Greyna

Wysłany: 2009-04-18, 15:36     

yuninan 

Greyna

Wysłany: 2009-04-18, 15:36